Komunikat
Od 15 maja częściowo zmienia się organizacja pracy Starostwa Powiatowego we Wrześni:
- klienci Wydziału Komunikacji będą mogli załatwiać osobiście wszystkie swoje sprawy, z zachowaniem limitu osób jednocześnie przebywających w Wydziale (wejście od strony parkingu wewnętrznego),
- w pozostałym zakresie nadal obowiązują zasady ustalone na dzień 26 marca, tzn.:
- wszystkie dokumenty złożone w Urzędzie zostaną przekazane do rozpatrzenia po upływie 48 godzin,
- o sposobie i czasie ich załatwienia zostaną Państwo poinformowani telefonicznie,
- dokumenty będą przyjmowane w holu budynku głównego od ul. Chopina 10.
Składając dokumenty konieczne będzie podanie numeru telefonicznego celem późniejszego kontaktu ze strony pracowników urzędu.
Szanowni Państwo nadal apelujemy, aby wizyty w Urzędzie miały miejsce w przypadku bezwzględnej konieczności. Dlatego też zachęcamy do załatwiania spraw poprzez:
- kontakt telefoniczny pod nr 61 640 44 44 lub w poszczególnych wydziałach, spis telefonów dostępny jest tutaj: https://www.bip.wrzesnia.powiat.pl/126,komorki-organizacyjne-starostwa,
- kontakt mailowy: starostwo@wrzesnia.powiat.pl,
- platformę ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/skargi-wnioski-zapytania-do-urzedu/pwrzesinski.
Załatwianie spraw może ulec wydłużeniu, jednak prosimy o zrozumienie i wyrozumiałość wobec obecnej sytuacji. Wprowadzone rozwiązania mają na celu troskę o zdrowie i ograniczenie rozwoju zagrożenia epidemiologicznego.