W związku z informacją ministra zdrowia o wprowadzeniu w urzędach administracji publicznej pracy zdalnej na zasadach określonych przepisami ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych informujemy, że w Starostwie Powiatowym we Wrześni od dnia 24 stycznia 2022 roku wprowadza się pracę zdalną przy zastrzeżeniu, iż realizacja zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom lub ze względu na przepisy prawa lub potrzeby urzędu będzie wykonywana stacjonarnie.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego: 61 640 44 44, mailowego: starostwo@wrzesnia.powiat.pl lub za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej.

Obsługa interesantów w Wydziale Komunikacji i Transportu odbywać się będzie wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty za pośrednictwem strony internetowej: https://rejestracja.wrzesnia.powiat.pl/

Wprowadzona organizacja pracy urzędu ma przyczynić się do zmniejszenia ryzyka powstawania tzw. ognisk zakażeń wirusem SARS-CoV-2, co ma zapobiegać występowaniu oraz potencjalnie przerywać łańcuch zakażeń.


 

« wstecz

Newsletter